Friday, October 12, 2012

שבע דרכים לייעול ההכנסות של גוגל אדסנס

אדסנס

לייעל את הרווחים שלי ולהרוויח יותר כסף עם מערכת גוגל אדסנס


אני תמיד מחפש דרכים חדשות כדי לייעל את הרווחים שלי ולהרוויח יותר כסף עם מערכת גוגל אדסנס. בעבר נתתי כמה עצות על הגדלת הרווחים שלך כמעט פי 500%. זהו סיפור אמיתי לחלוטין, אבל הסיפורים האלו קראו כל כך טירון שחושבים שהם יכולים לעשות כסף כמו שברגע שהמודעות הן פעילות. אבל אני כבר "Adsensing" במשך שנים ולקח לי לנצח כדי להגיע לסימן של תשלום 100 דולרים, ואז עוד יותר כדי להגיע לסימן -5,000 דולר.

כן אימת הלם! היה לי מעל 5,000 דולרים בהכנסות מ-אדסנס לבד. (בחודש).

ברגע שיש לך הכנסה קבועה זורמת חודש אחרי חודש, אתה מנסה ממש קשה כדי להגן על הכנסות זה על ידי הלימוד של אדסנס לגורמים. בוא אני אגיד לך שזה יכול להיות מאוד טכני, אבל רב בדרך הקלה. אני אישית לקחתי בדרך הקשה, שכוללת קריאה של כל הספרים הזמינים ולומדים דמויות כמו שלא היית מאמינים. ביליתי שעות, שבועות ושנים שסופגת כל דבר אדסנס.

אם אתה אויב של מערכת גוגל אדסנס, יש הרבה, שים לב שאני אשתמש באותם כישורים כדי להרוויח כסף עם תוכניות רבות אחרות.

# 1. תוכן מצוין

אם אתה זקוק לתוכן מצוין לעשות רווחים גדולים מ מערכת גוגל אדסנס. חלפו הימים שבם אתה יכול לבנות אלף אתרי אשפה של ספאם ולשים אדסנס עליהם. זה ממש הכרחי כדאי לבנות אתר הגון ולפרסם תוכן איכותי עליהם. מערכת גוגל אדסנס היא לא לאתרים לא רצויים יותר ולהציב את המודעות באתר אינטרנט שיש בו תוכן באיכות נמוכה ואז חשבון אדסנס שלך ​​יחסם וחבל.

אם יש לך תוכן איכותי, תוכן גדול זה חייב להיות מנוע חיפוש מותאם מדי. אחרי הכל, אנחנו רוצים את מנועי החיפוש לרשימת התוכן שלך לבני אדם כדי למצוא.

יש תוכן באיכות גבוהה גם מביא מודעות ממוקדות מאוד אשר בתורו נותנת לך יותר כסף עם אדסנס.

# 2. שווה SEO- גוגל אדסנס יותר

אני יודע שכולנו שונאים לשמוע שקידום במנועי חיפוש הוא מפתח גדול לעשייה יותר כסף עם מערכת גוגל אדסנס. למרבה הצער, זה נכון מאוד.

אני אתן דוגמה. האתר שלי הייתה לא הראה מודעות הקשורות בדפים שלי, אבל כאשר המודעות היו רלוונטיות מאוד, עשה יותר כסף. ובכן, זה סקרן אותי במשך זמן רב כפי שלא היה מוכר מאוד עם SEO.

הדבר המצחיק הוא שהבנתי את הפריטים הטובים ביותר עם התנועה הרבה ביותר שהיה האחוז הטוב ביותר של הקלקות והכנסות. תוכן הדף היה יקר ונמסר בדיוק כפי שהובטח. הורד חינם ebook SEO שיעזור לך להגדיל את ההכנסה שלך, כי אם אתה מקבל את זה נכון, תוכל למשוך מבקרים ממוקדים.

# 3. קישורים איכותיים נכנסים

אני בונה קישור פעיל ובמשך השנים מצאו כי קישורים שנוצרו באתרי אינטרנט מסוימים באופן מיידי גורמים לי יותר כסף עם אדסנס. הנה דוגמה. בכל שבוע אנו מפרסמים באתר רשות מצוין עם קישור לאתר שלי. אני יודע שהמאמר פורסם על ידי הרווחים של היום. כאשר הם לא פורסמו באתר זה מעולם לא ראיתי את ריבאונד ש. אם מבקר באתר אינטרנט עובר דרך אתר האינטרנט שלי שמקשר את לחיצת מודעת אדסנס היא תמיד שווה יותר.

את האתרים שאתה רוצה קישורים לסמכות ולהיות מאוד קשורים לאתר שלך.

# 4. הוסף אופטימיזציה

אופטימיזציה הוסף עשויה לכלול טיפול במודעות שלך במיקומים שונים, מנסה צבעים וסוגים שונים של מודעת אדסנס, או אפילו חיסול של פרסומות מסוימות. בדוגמה אחת מסוימת, אני לקחתי 600 x 160 מודעות אדסנס בסרגל הצד שלי, להגדיל את אחוז הקליקים על 300 × 300 שהייתה בהודעה שלי. אולי 600 160x היה הסחת דעת גרידא.

בדוגמה אחרת גוגל שלחה לי דוא"ל המצביע על כך ששיניתי מ728 × 90 הבאנר כדי להציג הוא מודעות אדסנס טקסט ותמונה. הם הציעו לו היו רואים עלייה של 15% בשיעור הקליקים. זה באמת עבד! אני מניח שאתה יכול לבדוק את צבע הטקסט עכשיו ולראות אם אני יכול להגדיל את שיעור הקליקים.

לפעמים אני פשוט עברתי כרזה על 20 פיקסלים ושיפורים ראו. הדבר המצחיק הוא שאתה אף פעם לא יודע מה קורה עד שאתה מנסה. עצה אחת יש לי עדיין לרשום את כל השינויים שנעשה, כך שתוכל לבטל אותם. אני הפסדתי 20 $ - 30 $ ליום, כי אני כבר שיניתי כמה דברים וכבר לא זוכר מה הם היו.

# 5. הסר אדסנס מדפים של שיעור הנמוכים

אם יש לך 1000 דפים של האתר שלך עם מודעות אדסנס עליהם ורק 300 מתוך דפים אלה דווקא להביא כל הכנסה, למה לא להיפטר מכל השאר. אני לא מתכוון למחוק את הדפים, אני מתכוון, להסיר מודעות של אדסנס בדפים אלו תחת ביצועים.

אני עושה את זה כל הזמן, במיוחד דפים ממש ישנים שלא עושים כלום. כשהסרתי את כל המודעות מהדפים "לא עושה כסף" אז בדרך כלל רואה עלייה בשיעור קליק שלי. הסיבה לכך היא הדפים שמציגים מודעות אדסנס מקבלים קליק גדול דרך שער והם המפרנסים העליונים באתר.

הדרך הטובה ביותר למצוא לחץ באמצעות שיעור של הדפים שלך היא להיכנס לסטטיסטיקה של אדסנס של גוגל Analytics שלך ולהתחבר לשם. אז אתה תהיה מסוגל לראות את העמודים המדויקים להרוויח כסף באופן קבוע בשבילך. יש לי טריק קטן (קטע הקוד) שאני משתמש באתרי התזה שלי כדי להסיר את מודעות אדסנס מדפים או הודעות מסוימות.

# 6. לבנות יותר

פרסם את התוכן טרי יביא תנועה חדשה וגם לאפשר לך לנסות סוגיות שונות לא טופלו עדיין. אם אתה שומר את ייצור תוכן גדול ולאחר מכן לחסל דפים בעלי ביצועים חלשים לחלופין נסה לייעל דפים אילו, אתה תהיה בסופו עם הכנסות מרשימות עם מערכת גוגל אדסנס.

# 7. לא להגזים

מודעות שיש יותר רק כסף. טיק מנהלי אתרים חדש חושב שאם מודעות אדסנס בכל אתרי האינטרנט שלהם הולכות לעשות הרבה כסף. אני מניח שכולנו חושבים ככה בהתחלה.

אם בכוונתך לבנות אתר וורדפרס מוצלח שבולטים, אתה בהחלט לא רוצה להעמיס את האתר שלך עם מודעות אדסנס. האם אתה מתאים לעיצוב שלך ולמנוע את המודעות בעצמם. נסה לייעל את המודעות בנושא שלך ולגרום להם להיראות כאילו הם משהו בעל ערך ולהיות שם.

להרוויח כסף עם מערכת גוגל אדסנס היא לא הדרך היחידה בא בלוגרים יכולים לעשות הכנסה פסיבית סבירה, אבל זה הוא דרך טובה להתחיל, במיוחד אם אין לך מושג מה למכור, תמיד חפש דרכים חדשות כדי לייעל את הרווחים שלך.

No comments:

Post a Comment